fredag 6 november 2009

Ullared x2

Har för andra gången den här veckan varit nere i Ullared. Denna gången med Pamp och Emslan!
I tisdags med Christoffer och syster Louise! Dom första julklapparna är köpta och allt det nyinköpta julpyntet ligger kvar i påsarna för att ganska snart packas upp och pyntas med..

Har även varit i Kållered idag och lämnat in min telefon som jag så klumpigt och dumt tappade rakt ner i toaletten i Söndags... Den funkade när den själv kände för det och ville. Eftersom den är fuktskadad kommer den inte lagas utan i stället kommer jag få en helt ny!! Woooho! haha! Inget ont som inte har något gott med sig! Försäkring är bra att ha ibland!

Har blivit av med jobbet också. Chefen bestämde sig för att ge den tjänsten han lovat mig till en annan och tyckte att jag skulle få en tjänst på 50 procent i stället. Tyckte dock inte detta va okej när det hände för andra gången, man behandlar inte sin personal på ett sådant sätt och det får inte lov att gå till så.. Då jag valde att tacka för mig och gå i stället! Så nu är jag arbetslös igen! I alla fall ett tag framöver!

Dax för en runda med vovven å sen idol igen!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Hoppas det blev en FIN och DYR julklapp till din lilla mamma!! :) :)