måndag 23 november 2009

Vestagatan 2A

Det är destinationen jag kommer befinna mig på i morgon förmiddag klockan 11 för ett möte med Jennie på Addici! Är väldigt förväntansfull och tycker det skall bli skit roligt, samtidigt som det är väldigt spännande och lite smått pirrigt! Jag har funderat lite och kommit fram till att jag aldrig har varit på en arbetsintervju innan... Aldrig någonsin faktiskt! Kan ju bli kul och se vad den absolut första resulterar i! haha! Hur som helst fick jag panik här förut när hon ringde.. Min bil krånglar ju och är knappt körbar, shit tänkte jag! Jag måste lösa en bil!!! Tur som jag har va svärmor snäll nog att låna ut sin! Tackar och bockar för det!
Så nu ber jag er ännu en gång att hålla alla era tummar och tår för here I come!
Önska mig lycka till!!

ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Hälsa snälla svärmor Eva och tacka för att hon är snäll mot min dotter!!
Håller verkligen alla tummar och tår för dig i morgon hjärtat! Hör av dig när du varit där!
ooo xxx