torsdag 26 november 2009

Vivaldi.

Intervjuen kändes bra och gick förhoppningsvis bra också! Vi prata på för fullt om allt mellan himmel och jord! Jätte trevlig tjej!

Igår fick jag mess av Steffie.. Dom hade lite panik på Vivaldi så hon undra om jag kunde hjälpa till i kväll. Då jag inte har så värst mycket annat för mig börjar jag där 16.00 idag! De ska bli roligt! Va ju ett tag sen jag serverade nu, men det ska bli riktigt kul faktiskt! Alltid roligt med nya ställen också! Vivaldi ligger någonstan inne i gbg... De är typ va jag vet! haha! Näe, de ligger på samma gata som stage door så jag hoppas jag kan lokalisera mig fram så jag hamnar rätt! Spännande! ;) Måste bort till K-mässan och köpa en ny svart skjorta.. Och leta fram mina skor, va dom nu kan vara! Time to start looking "maby"!!

ooo xxx

Inga kommentarer: