fredag 20 november 2009

Work, work!

Herregudarnas! Igår vet jag inte vad som hände... Men 4 jobb trillade över mig från ingenstans helt plötsligt..!
Addici - Sara hade pratat med sin chef och dom hade en ledig tjänst som hon tyckte skulle passa bra. Ringde, maila CV, boka tid för möte.
Deep - Steffie ringer i panik och undrar om jag kan jobba lördag natt på Deep.. Tyvärr, är inte hemma. skall ju på New Moon då!! Hon undrar om jag kan tänka mig att jobba varje lördag fram till nyår nu då i allafall.
Ica, Åsa - Cissi tipsar om Ica där 4 stycken skall sluta typ samtidigt!
Prinsen/Mingel - Christoffer fick order av Steffan att han skulle säga till mig att ringa honom på måndag för då skulle han sätta sig med schemaläggningen.

Vill helst ha på Addici eftersom det är flest timmar där. Sen tänkte jag att jag kunde ha både Deep och Prinsen/Mingel lite extra på kvällar och helger... Vi får la se hur detta urartar sig!

Jag håller i alla fall alla mina tummar och tår samtidigt som jag hoppas på det bästa! ;)

ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Å jag håller alla tummar och tår att det blir något bra!!
ooo xxx