lördag 12 december 2009

Inflyttningskalas!

Nu skall jag alldeless strax in i duschen och sen pimpa mig för i kväll! Vi skall vara hos Anna å Cleas klockan sju och innan dess är de en hel del som skall hinnas med... Har egentligen ingen tid alls att sitta här, men jag orkar inte göra något annat för tillfället... Va borta på K-mässan för en stund sen, Sjuukt mycket folk! Gick ju knappt att komma fram! Gjorde inte ens hälften av de jag skulle.. Blev så trött på allt jäkla folk som bara tänker på sig själva och inte visar någon hänsyn alls. De värsta av allt är att dom inte ens ber om ursäkt för de fel dom gjort utan kastar en ond blick och går! Fy faan.. Sånt klarar jag inte av! Tog mitt förnuft till fånga och gick innan jag gav någon en rak höger! Uscha!

Lukepuki skall vara hos Eva i kväll, möjligtvis sova där också. Vi får se. Han skall få följa med henne in till grannen på glögg-kväll och leka mer Arrak! En "bautastor" rottweiler på två år! Haha!Dom är som helan och halvan om inte mindre än så.. Lukipuki är typ lika stor som Arraks ena tass! ;0)

Ha de underbart i kväll kära vänner. Det skall i alla fall jag ha!

ooo xxx

Inga kommentarer: