söndag 20 december 2009

Osugen!

Hur sugen tror ni jag är på att sova nu? Inte ett dugg faktiskt, vill inte alls lägga mig nu. C och Mikael är ute med Lukas igen. Dom har varit borta i över 1 timme nu så jag börjar fundera på om dom har gått vilse! Louise är fortfarande inte tillbaks med min bil, så jag börjar fundera på om dom har kört av vägen! Mycket funderingar nu...! haha! Jag funderar också på hur i hela fridens namn jag skall komma upp till jobbet i morogn när klockan ringer.. Den är för övrigt ställd på 10 över 5, känns ju sådär skoj! Måste tanka innan jobbet i morgon med, ännu roligare. Känns som om alla mina pengar är slut och att jag inte har ett öre kvar. Men vänta lite nu.. Alla mina pengar är slut och jag har ju faktiskt inte ett öre kvar!! Helt otroligt va de har gått pengar till julklappar i år. Och självklart va de ju Christoffers julklapp som kosta mest! ;0) Fan ta honom om inte han blir glad! Och fan ta honom om inte jag får något fint! Då blir jag arg! Är faktiskt riktigt nöjd med mina köp i år. De kommer bli kanon!
Nu ska jag kolla på One tree hill och sedan sova!
Godnatt mina små hjärtan, sussa söt!

ooo xxx

Inga kommentarer: