fredag 1 januari 2010

Fantastiskt!






Igår va en helt fantastisk kväll! Vi hade några vänner här och firade in det nya året med en tre-rätters middag. Go dricka, goa ostar och massa chips och godis givetvis! Prinsen (Lukas) skötte sig jätte bra och va hur duktig som helst hela kvällen! Tolvslaget va dock väldigt läskigt! Tog med honom ut först, men insåg efter typ 4 steg utanför dörren att de inte va någon större idé och gick in igen.. Satte på musik för att dämpa ljudet från alla raker och smällare. De gick alldeless utmärkt bra trots att han va lite orolig. Han är så duktig mammas lilla hjärta!
Hur som helst hade vi en väldigt trevlig nyårsafton med dom kära! Alla va nöjda och glada och som vi skrattade! haha! Underbart va de!

Idag har varit en riktig slappis-dag. Tv, soffa och pizza! Lovely!
Kom fram till att jag inte har informerat om jul heller. Har ju inte haft tid till det direkt. Allt har gått i ett! Julen va iallafall jätte bra! Fick massa fina paket och är supernöjd!
Lukas tyckte tomten var väldigt spännande och skulle ju förståss börja leka.. Med tomtens vantar!! Sen ville han hjälpa tomten med paketen som låg i säcken också! Hela huvudet va nere! haha! Han är så söt den lilla krabaten! Wilma skällde som vanligt och undrade som alla andra år va de va frågan om, men lugnade sig efter ett tag hon också. Lyckad jul och lyckad nyår! Ett bra slut på året helt enkelt!

Just ja! Jag har ju tatuerat mig nu också! Äntligen! De tog jhonom.. Så i tisdags den 29 december då ser ni, då fick jag min efterlängtade tatuering! Hade inte han bokat så hade jag förmodligen aldrig gjort de.. Hade ju aldrig fått tummen ur för att göra det själv u bara sisådär 2 ½ - 3 år innan jag vågade! haha! Christoffer hade varit inne å bokat en tid till mig, betalt och allting så de va ju inte så mycket att göra! Det va bland annat en av mina julklappar från de är ju en sak som är säker!
Jag hade kunnat skriva en hel bok om allt som hänt sen jag senast skrev här, men de känns som att jag verkligen inte orkar det just nu så ni får nöja er så länge! Fråga om ni vill veta! ;0)
Hur har eran jul och nyår varit?
ooo xxx

Inga kommentarer: