lördag 2 januari 2010

Cambridge!

Idag på den vändbara dagen fick jag ett ryck och gick ner till hälsobutiken runt hörnet och köpte min första Cambridgekur!
Jag drack en Cappuccino nu på förmiddagen och den va helt okej. Kankse inte god, men man lär väl sig tycka om det! haha!
Min kost kommer nu följande veckor på obestämd tid bestå utav:
Soppa - Kyckling och svamp.
Mjölkdrink - Choklad, cappuccino, vanilj, banan, hordgubb och mintchokald.
Gott va?!
Det finns även måltidsersättningar i form av olika barts m.m.

Jag ger det en chans och ser hur det går.. Jag kommer ju DÖ utan min Cola, det är ju ett som är säkert! Det komer nog vara den svåraste biten defenitivt!






Önska mig lycka till!
ooo xxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Det mest komiska i hela historien e ju att du inte behöver gå på Cambridge gumman! <3
000 xxx

Sara sa...

Håller med ;)