lördag 2 januari 2010

I valet och kvalet..

Gå ut eller inte..?! Det tjatas från alla möjliga håll och alla rycker och sliter i mig! Egentligen borde jag ju passa på nu när Christoffer skall vara hemma så han kan ha Lukas, men jag vet Fabian inte om jag är sugen längre asså.. Va sjukt taggad innan, men de dog ut! Vi får la se vad som händer helt enkelt... Är ni sugna kankse?!

Bubba, min älskade vän.. Snälla, snälla, snälla, BENA AV aset innan han gör dig mer illa och bryter ner dig totalt! Jag orkar inte se dig ledsen och sårad av honom en gång till.. Det är hemskt att stå helt maktlös och bara titta på.. Släpp honom och gå vidare. Det finns milijontals killar för dig där ute som uppskattar och älskar dig för den du är! Du behöver inte mer av hans skit..!
Trust me on this one hunny! Älskar dig!

ooo xxx

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar dig Hubba ! Du är underbar ...

Bara jävligt jobbigt att man ska älska en människa som inte älskar en tillbaka men det kanske gör det hela lättare med att gå vidare antar jag !

OCh tro mig du står inte maktlös..

Och du , mitt internet försvann ! =(


Älskar dig ... Puss !

Diddi sa...

haha! Du är för söt hjärtat!
Jag behöver inte säga mer än att jag vet hur det är va?! Tänk på vad vi pratade om häromdagen.. Både när det gäller honom och det jag sa!
Älskar dig med! Ring om det är något1 Anytime, dygnet runt!
ooo xxx