tisdag 5 januari 2010

Invalid..

Min bil är skrot och jag är invalid! Krockade i morse när jag va på väg till jobbet... Bilen framför panikbromsade, likaså jag.. MEN snorhalt som det va slutade händelsen i en rejäl krock! Huven på min bil är het intryck och ser inte alls bra ut.. Bilen är på verkstad, men går troligtvis inte att laga.. Stackars pärlan! Hon som äntligen hade blivit ihop plåstrad och klar! Nu mår hon defenitivt inte bra längre och ser ut som faan!
Själv har jag precis kommit hem och sitter i soffan med nackkrage och kan inte röra mig! haha! Lukas ligger helt utslagen med halva sin kropp över mig och är överlycklig för att han slipper vara ensam.. Det är väldigt hemskt förstår ni.. Någon kan ju komma å ta honom! ;0) Nästan två timmar klarade han idag! Och ALLTING va helt när jag kom hem.. Till och med listen till ytterdörren va orörd. Duktig ponke! Det börjar ta sig!!
Har varit och fikat med Lollo och Pamps nu, på Karma. Jätte trevligt och mysigt hade vi! Väldigt längesedan vi träffades nu faktiskt! Hade massa mycket att skvallra om vill jag lova!!
Pamps opererade foten igår, och har gips samt hoppar på kryckor så ni kan ju själva tänka er synen när hon kommer invalid på kryckor och jag invalid och kan inte röra nacken! haha! Som jag hade skrattat om jag sett de! Sjukt kul!

Dax att vila lite, sen kolla film tror jag.. Är ju ledig i morgon, fantastiskt!!
Ta hand om er där ute i snökaoset!

ooo xxx

3 kommentarer:

Lollo sa...

tur att någon såg normal ut då ju:) puss lollo

Snor och Glamour sa...

Älskar dig ditt jädra yrväder!
ooo xxx

Snor och Glamour sa...

Det var du Lollo förstår jag! Skönt att det finns normala människor någonstans!! :)