tisdag 5 maj 2009

Överraskning!

Har inte bloggat på länge då mitt internet inte velat sammarbeta med mig alls!
Och om jag ska vara helt ärlig har jag faktiskt inte tänkt på det heller..
Nu är i allafall säsongen slut och jag är tillbaka på hemmaplan i Åsa.
Jag och Bexi startade 07.57 ifrån Tänndalen i morse.. Va framme i Kba runt 17 någongång..
Lämnade av Bexi och hämtade upp Sandra. Mamma, Julia och Louise visste inte att jag skulle komma hem så dom blev glatt överraskade och väldigt ställda när jag helt plötsligt slet upp dörren och ropade hej! Mamma fattade inte ens att de va jag som kom! haha! De va kul!
Har haft kalas för Louise idag, hon fyllde 19.. Massa tårta å andra festliga bakelser har vi ätit. Mycket trevligt! Grattis igen siss!
Nu ska jag faktiskt sova, är dödstrött efter denna dag med massa, massa, massa bilkörning!
Ska få fina nagalr imon med! Längtar!!
Hörs imon! Puss å godnatt

Kom på att jag kankse inte alls kan sova eftersom min kära man fattas jämte mig! Känns konstigt att vara så långt borta från dig.. Kommer sakna å längta ihjäl mig efter dig ju..!

Inga kommentarer: