lördag 19 september 2009

I´m off..

... to work! Nu sitter jag i soffan och väntar på att få åka till jobbet så jag slipper kolla på när grabbarna spelar sitt j-vla NHL på tv-spelet...! I kväll blir det fotboll för hela slanten här hemma. Känns faktiskt ganska gött att jobba då! Lider dock lite med min lilla bebis som skall behöva genomlida detta!!

Iadg har vi varit nere en sväng hos mamma och pappa.. Lukas och Wilma har som vanligt busat ihjäl sig och han sov väldig, väldigt gott när vi kom hem!
Efter Åsa blev de grillning här hemma med Emil och Robban... As gött verkligen! Åt så jag höll på att spricka!!!

Nu måste jag åka.. Måste ju hitta parkering å grejer ju...!

Ha en trevlig kväll allihopp! Det ska i alla fall jag ha!

Peaceandlove.
ooo xxx

1 kommentar:

Snor och Glamour sa...

Ha det så trevligt på jobbet gumman! En annan går ju och lägger sig i stället!
ooo xxx