fredag 18 september 2009

Stackare..

Ett snabbt inlägg här nu innan jag beger mig.. Måste berätta om gårdagens höjdpunkt!
Jag och Christoffer satt i soffan och kollade på tv, Lukas busa som en galning med sig själv nere på golvet.. Han flög ner i sin korg och hittade något som va väldigt intressant. Han började gräva och gräva och gräva. Han studdsade runt som ett vilddjur fram och tillbaka... Rätt som det är får han världens spel och välter ut hela vattenskålen (som för övrigt va helt ny uppfylld!) och får eld i röva.. Fram och tillbaka, fram och tillbaka springer han. Han halkar och glider, helt tokig! Jag och Christoffer tittar på varandra undrande och blister ut i skratt.. Det visar sig då att lilla hjärtat har SATT sig i vattenskålen så han blev helt pisseblöt!!
Jag skratta så jag höll på att dö, jag fick ingen luft och tårarna sprutade!!
De va vatten överallt och vi torka och torka... De tog ju aldrig slut!!

Peaceandlove.
ooo xxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Ni får lära honom att man inte skall dricka med lilla lompan!!
ooo xxx

Diddi sa...

haha! ja, fast han vet de.. de blev bara lite fel igår! :0)
ooo xxx