fredag 27 november 2009

Hata, hata, HATA!

Jag HATAR Telenor... Dom är ju totalt hjärndöda dom jävlarna! Ååååå, jag är så jävla arg! Höll på att nita fanskapet i butiken... Vilken jubel-IDIOT!
Orkar inte ens förklara varför.. Har ingen tid och verkligen ingen lust heller för tillfället!

Något positivt är ju i alla fall att jag fick jobbet på Addici! Jennie ringde förut och berättade om deras planer för mig! haha! Börjar redan på Måndag och då jag skall infinna mig på Volvo i Arendal klockan 8.00 (hur jag nu skall ta mig upp tills dess?!). haha!

Har varit hos gulliga Elisabeth idag och fixat mina nails så dom är hela och fina nu! Kanon!
Alltid lika trevligt att vara hos henne! ;0)

I morgon skall jag provjobba på tvåkanten inne på Avenyn i GBG.. En av Christoffers förra kollega ringde mig förut och frågade om jag hade tid och lust i morgon.. Och självklart! Allt som kan fylla plånboken med några extra kronor är mer än varmt välkommet!!

Nu är de promenad-time och sedan ikväll idol och taco mys med härligt sällskap!

ooo xxx

Inga kommentarer: