tisdag 8 december 2009

På topp!

Här va uppdateringen kalas ser jag... Har inte riktigt haft tid att blogga på länge. Har ju börjat jobba på Addici nu. Skulle varit deltid, men de blev heltid och inte nog med det minst 2 timmars övertid varje dag! Härligt när lönen kommer sen visserligen, då jäklar blir de klirr i kassan!! ;0)
Trivs jätte bra och allt blir bara bättre och bättre. Alla börjar komma in i en rutin nu och de gör ju saker och ting mycket, mycket lättare för allt och alla! Tråkigt bara att vissa skiter i vilket och låter andra vara kvar halva kvällen... Och att det alltid är samma människor också.. Men men, så kan det vara!

Har äntligen fått min telefon från telenor nu också. De känns ju som att de va på tiden! Bättre sent än aldrig. Fick en helt ny, men en annan modell då min hade utgått... Blir väl bra den med hoppas jag, än så länge verkar den samarbeta med mig i alla fall!

Va på lite galej i helgen också... Ute i Lördags och på årets första julbord på Söndagen. Jätte trevligt och väldigt mysigt! Lördagens förfest va ju bara helt underbar! Haha! Enbart flickor en trappa upp medans grabbarna kollade på fotboll en trappa ner. Sjukt kul hade vi! Ni missade något boys! haha!
Julbordet på Söndagen va nere på Frillesberg med Christoffer, Eva, Peter, Angelica och barnen. Hade aldrig varit där innan, men det va väldigt mysigt och väldigt trevligt. God mat va de också! ;0)

Skall försöka uppdatera oftare nu, men tyvärr är det inte så lätt eftersom jag nu jobbar 24 timmar om dygnet! Nu är de mys-time med vovvarna! Otto är här med Boris så här skall de pussas och gosas för fullt!

Peaceandlove.
ooo xxx

Inga kommentarer: