onsdag 9 december 2009

"Fuk"

Idag är jag hemma från jobbet... Inte kul alls, jag vill ju jobba ju, men de går ju inte när man är fuk! Just nu har jag så tråkigt att jag skulle kunna leka vad som helst! Några förslag kanske?!
att vara fuk är absolut inget för mig har jag kommit fram till... Då ska man ta de lugnt och sita still... Ingen bra grej de inte. Händer ju ingenting ju! Lugnt och stilla... Näe, de e inte jag helt enkelt! Fart och fläkt skall de vara annars kan de kvitta!
Nu tänker jag gå å bli frisk igen, så jag kan jobba imorgon och så jag slipper att vara "lugn"!

Pussåkram!
oooxxx

2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Stackars mammas lilla flicka!
Inte får du vara huk inte! Du sa faktiskt huk när du var liten...
Det e väl en som e glad att du e huk och e hemma kan jag tänka mig! Pussa honom från mig!
Krya på dig! <3 <3 <3
ooo xxx

http://thereseregelbom.blogg.se/ sa...

Stackare! Jag är med hemma idag, men inte fuk.. :) haha, bara ledig!
krya på dej, puss & kram