söndag 3 januari 2010

Fyllesvin.

Kul att komma upp till denna röra! C lagade ju tydligen fyllemat igår, det ser ju jag! Det ser ut som ett bombnedslag och jag överdriver INTE! Roligt att komma ut från sovrummet och se det de första man gör... Speciellt eftersom jag plockade undan alla burkar å skit efter dom igår precis inna jag gick och la mig för att just slippa ta de idag när jag har gått upp...
Idag skall han absolut inte få någon bakfyllesympati av mig inte! Idag är det städning som gäller å jäklar va jag ska tvinga honom till att hjälpa till! haha! ;0)
Bästa att han aktar sig, nu ligger han risigt till! Morr..

ooo xxx

2 kommentarer:

Jannike sa...

Åh jag har inte kunnat komma in på din blogg på jätte länge, men idag gick de visst:P
Haha kan tänka mej att Lukas med K somande gott:)

Diddi sa...

Inte kunnat komma in?! de va ju skumt.. tur du hade att de funkade nu då! haha!
ooo xxx