söndag 3 januari 2010

Sängbloggande!

Ligger äntligen i sängen.. SOM jag har längtat! haha! Bestämde mig för att gå ut förut ändå, va uppe hos Sara och Patrick en sväng och fick tillbaks suget! Skulle givetvis gå ut nykter då! Gick ner en stund och satte mig i soffan med Lukas, sen va de kört! Blev ingen utgång för mig inte! Blev hopp i bingen i stället.. Och underbart är det!!
Mikael och Christoffer sitter där ute och spelar Wii, jätte kul har dom! Som två små barn låter dom ungefär. Så söta så!

Ligger och funderar på vilken vecka jag skall åka upp till Funäs... Vilken som är bäst. Vill ju gärna att dom kankse kan vara lediga halva dagar i allafall så man kan umgås lite med dom när man väl kommer upp! En fundering som inte komma fram till något vidare resultat idag känner jag ju i allafall!

Nej kära vänner. Nu säger jag godnatt och checkar in för idag!
Nana sött!

ooo xxx

Inga kommentarer: